Falla fritt

Grupparbtet är klart, jag har dock tagit på mig att göra en powerpoint av det hela men det ska nog inte ta sådär överdrivet lång tid. 
 
När grupparbetet var klart och jag släppt av mina häröliga gruppmedlemmar lite varstans i stan så var det dags att handla lite vettiga saker. Mat, tvättmedel, sköljmedel, hundmat etc etc. Så nu är det också gjort. Nu återstår städning, matlagning och plugg.. Ja och en löprunda också, tänkte ta den alldeles strax. 
 
Jag troratt jag har världens underbaraste grannar där jag bor nu. Alldeles fantastiska är många av dem, och det är så härligt att ha människor omkring sig som faktiskt bryr sig om en och ställer upp för en. Ni är guldvärda tillsammans med nyfunna vänner och "extraföräldrar". Det fanns nog en mening trots allt till att jag skulle hamna i Halmstad. 
 
Nu ska jag återgå till de viktiga sakerna att göra. 
 
Hörs senare. Vill bjuda på underbara Melissa Horn.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0