Fredag

Dagen bestod av en härlig sovmorgon, en välbehövd sådan. Idag har humöret varit betydligt bättre så det känns skönt. Utöver dte har jag följt med pojkvännen och kolla kakel till hans badrum, hittade massor med fint kakel men det jag fastnade absolut mest för var det här badkaret:
 
 
Om det varit jag som skulle ha ett nytt badrum så hade detta lätt varit mitt :P! 
 
Ska strax göra mig redo inför kvällens middag hemma hos Bella, känns som om det kommer bli en mysig kväll! En lugn fredag. Det behövs innan det är dags att skriva på hemtentan, vilket kommer bli imorgon! Litegrann iaf ;)!
 
Hörs imorgon!

Kommentarer
Postat av: Herbert

Hi, really nice bathtub, wish you a nice weekend!

Svar: Hey! Yes it really was:)! Wish you a nice weekend too!
Alice ♥

2013-01-11 @ 16:44:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0