Här kommer natten

Varför är det så svårt att gå och lägga sig i tid när man ska upp dagen efter? Natten har någon magisk förbannelse som håller en vaken och får tiden att skena iväg och vips så är klockan på tok för mycket.. Men jag älskar ändå nätter, de är underbara och ofta får man ut väldigt mycket gott ur dem. Ikväll återfick jag min hippiearm som jag hade när jag var 15. I mina gamla smyckesskrin fann jag ett och annat armband som numera pryder min högra handled. Fler armband finns men tja lite har man väl växt upp och insett att less is more.. Ibland iaf. Så kanske jag inte säger om några dagar när resten av armbanden dyker upp haha! Over and out nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0