Hemtenta klar- check

Sådär ja, då har jag gått igenom den två gånger och jag har fyllt i källhänvisningar och mina uppgifter, det enda som återstår just nu är att skicka iväg den och det gör jag ikväll eller imorgon när jag har vaknat. Kanske bättre att vänta till morgondagen så jag kan gå igenom den en tredje och sista gång... Eller? 
 
Jag var ute på en långpromenad med hundarna i det underbara soliga vädret. Så länge solen tittar fram är det behagligt och inte alls lika halt som det kan vara så fort den försvinner. Har köpt begagnad kurslitteratur från en gammal elev så nu har jag tre av fyra möjliga böcker till kursen som startar på måndag, den sista får jag köpa på adlibris.. 
 
Nu återstår en timmes pass från 18.00 och senare ikväll kommer Bella förbi för att snacka tenta och ja viktigast av allt.. Allt annat skit ;)! Sweeeeeet! Hoppas ni har en fantastisk eftermiddag!
 
Ja å btw, det där med minlilla träningspepp börjar på fredag. Så vi kan utgå från samma veckodag varje gång jag gör invägning å dylikt och en fredag känns som en bra dag att starta den på! Så det kör vi på!
 
Hörs sen!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0