Ju mera dom spottar på mig

..desto snabbare kommer jag blomma! Haha njä..jag slipper ju att bli spottad på rent bildligt. Å ja jag lyssnar fortfarande på Kapten röd. Det är mig en stor gåta hur jag kan ha missat honom alltså. Så sjukt synd, men bättre sent än aldrig!
 
Har precis varit och handlat eftersom det var ett rejält eko i kylskåpet tidigare. Det behövdes lite näringsrik mat så förkylning och kroppen kan byggas upp ordentligt nu igen. Trött på att få ont i halsen, vara trött och hängig hela tiden.
 
Sen är det dags för hjärnan att sluta överanalysera allt kan jag tycka, lovar att jag varit överdrivet mycket piggare då! Känner också för att boka in en resa någonstans väldigt, väldigt snart! 
 
Mycket spontant som kommer här och det kan jag inte rå för.. Allt blir en stor röra! Men så är det i mitt lilla huvud just nu!
 
Over and out. 
 

Kommentarer
Postat av: Herbert

You know you can go to a tropical place, let nature get in your mind, with nice view, and good fruits!
hope you get better in your flue. you look so beautifull in your picture, wish yo a nice day my friend.










Categoría: Frases bonitas

Frase linda para personas lindas






Quiero compartir esta frase porque:

es bonita



“ Algunas personas, como tu! hacen del mundo un lugar especial con solo estar en él. ”

2013-01-02 @ 15:37:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0