Lördag

Gårdagen spenderades med pojkvännen på en mysig middag med hans föräldrar. Maten var god och sällskapet var fantastiskt! 
 
Idag har det varit lite chillande framför Californication och en långtur ute med hundarna ute i Vilshärda (eller något sådant). Skönt med frisk luft.
 
Ikväll blir det indisk mat med ett glatt gäng! Så visst låter det som om jag har en trevlig lördag framför mig?
 
Det där med den märkliga magkänslan sitter kvar.. Den försvann ett litet slag där men den kom tillbaka för någon timme sedan igen. Vissa dagar hade jag hellre varit någon annan än mig själv. Tänk om man fått välja vilka situationer man vill vara sig själv och i vilka man hellre hade valt att vara någon annan. Allt hade varit så mycket enklare då. 
 
Hörs inatt eller imorgon! Over and out!
 

Kommentarer
Postat av: Herbert

hola bella, hope you have a nice chillout saturday! indian fodd! mmm sounds good, imgoing to spend my saturday, working in the computer and then waching some tv. ok, love your picture by the way, allwais looking beautifull!

adios!

Svar: Hi there! My saturday was pretty calm but very nice with fantastic company! Hope you had a good saturday even though you had to work! Take care my friend!
Alice ♥

2013-01-19 @ 17:41:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0