Mission beach 2013

Som jag nämnt tidigare hade jag tänkt göra mig lite mer slimmad inför sommaren. Inte för att jag har speciellt mycket underhudsfett men det finns en del där som ska slanka till sig tänkte jag. 
 
För att få min plattamage åter så kommer jag träna 5-6 dagar i veckan försöka att inte äta för mycket godis och snabbmat. Dock kommer jag inte följa någon särskild diet eller banta på något sätt, jag tror att allt som behövs är att röra på sig tillräckligt mycket. Sen får vi se hur bra jag lyckas :P. Wish me luck!
 
Vågen visade idag 55.1 kg och måttbandet visade 83 cm. 
 
När jag mäter runt midjan är det runtomkring naveln så alltså kommer även höftbenen med i måtten litegrann, och tanken är alltså bara att slanka till magen något inte bli anorextisk eller dylikt så jag förväntar mig ingen enorm skillnad i cm, dock kommer det upp före och efter bild. Hann och orkar inte ta någon bild idag, men tänkte att söndagar kan vara de dagar då bilderna kommer upp :).
 
Nu kör vi!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0