Onsdag

Dagen började tidigt med en röst låtandes som en kråka... Yes, jag ahr blivit dålig. Igen... Vet inte vad det är med mig men jag blir ju sjuk hela tiden, inte klokt! Har varken tid, lust eller ork till det men vad ska man göra? Man kan inte göra ett skit! Blää!
 
Vart i alla fall hos tandläkaren tidigt trots min hesa stämma. Det gick bra och tog inte alltför lång tid. När jag kom hem käkade jag Jockes goda pajrester till frukost och kollade på ett avsnitt L word innan det var dags att sätta sig en timme med skolböckerna. Nu är det en kort paus så jag hinner återfå mina överansträngda hjärnceller och sedan ska det pluggas lite lite till! 
 
Blir inget pass för min del idag så jag har massor av timmar över till att plugga både medie och kommunkationsvetenskap samt svenska. Dock är huvudet lite segt eftersom jag är dålig men jag får väl försöka vakna till liv mellan varven.
 
Hoppas ni har en härlig onsdag! 
 
 

Kommentarer
Postat av: herbert

Hola bella, hope you feel better, wish you a nice day too, and good luck with you studing, i love your pcture, you look so beautifull that if i out you infront of a rose the rose will get gealouse hahaha, hugs my gorgeouse friend : ) hope i cheard you up!

Svar: You always cheer me up! Thank you my sweet friend! Hugs!
Alice ♥

2013-01-30 @ 14:51:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0