Plugghäst

Jag är inte klar med hemtentan som jag hade planerat, men jag har kommit en väldigt bra bit på vägen så nu återstår det inte sådär överdrivet mycket till. Känns riktigt skönt och mamma sa att jag genast lät mycket gladare och trevligare nu ikväll när jag skrivit det sista för dagen :P. Tänk så mycket en tenta kan påverka humöret. Kanske är det därför jag varit sjukligt irriterad idag :P, men nu känns det iaf okej.
 
Passen idag gick superbra, även coren fast jag fick ha mick ;). Det enda negativa var ju att det åkte av huvudet någon gång under passet men det är ju så när man ligger ner och gör övningar. Så det var inte så illa som jag förväntade mig!
 
I övrigt har det varit en lugn dag. Hundarna har fått sin långpromenad, jag har som sagt pluggat och däremellan har jag försökt softa och äta lite så man orkar med livet.
 
Hoppas alla haft en lika bra start på veckan som jag. Skickar väl ett litet gonatt inlägg som vanligt när det är dags!
 
Ha en fortsatt bra måndag tills dess!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0