Söndag

Åter på hemmaplan efter en lugn men väldigt trevlig lördagskväll. Vi käkade på den fantastiskt goda indiska restaurangen inne i stan igår! Deras mat är suuuper! Efter det skulle jag hem en sväng för att hämta hundar och sovkorgar innan det var dags att bege sig till pojkvännen och hans vänner för lite filmtittande och slöhäng. 
 
Som jag sa en lugn men trevlig lördag!
 
Resterande del av söndagen ska jag nog softa och återhämta mig lite och ladda batterierna inför morgondagens kursstarter. Känns ändå helt okej och det är skönt att inte vara bakis på en söndag för en gångs skull :P Sweeet! 
 
Mene ja jag har en del att göra som jag hade tänkt hinna med men innan dess ska jag kolla på lite avsnitt på L-word på Netflix!
 
Over and out sålänge! 
 
Btw, gårdagens outfit!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0