Sötsug

Hatar att alltid få sådant sjukt sötsug när man ätit en ordentlig måltid.. Det är något sött jag saknar och så kaffe. Men kaffet brukar jag inte hålla emot för det är inte så farligt, men varför ska man bli så otroligt sugen på alla onyttigheter? Jag har dock inte gett efter idag :P
 
Blir en lugn kväll idag. Skola imorgon men inte förrän 13.15 så jag har chansen att sova ut ordentligt! Satt och pluggade lite universitetssvenska. Det här med att läsa på distans är nytt för mig men det kommer säkert gå hur bra som helst, just nu ska jag plugga lite tyngre grammatik och få ännu mer kläm på mitt skriftspråk. Känns väldigt spännande om jag får säga det själv, dock känns det märkligt att inte gå dit och ha några föreläsningar, men som sagt det kommer säkert bli skitbra!
 
Imorgon ska jag inhandla lite häften på högskolan i Halmstad också inför vår kommande hemtentamen och gruppuppgfiter i delkurs 1 31-60. Mycket pluggande framöver, men lika bra att ta allt på en gång, eller hur?
 
Ska ta mig en kopp te nu. Hörs sen när jag flummat runt på nätet lite ;)!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0