Tidig morgon byttes till sovmorgon

God eftermiddag!
 
Jag har nu suttit i två timmar och skrivit på min hemtenta som ska in i medieanalys på fredag. So far so good även om det har blivit lite kluddande hit och dit så känns det faktiskt helt okej än så länge. Känns skönt att analysera något man har haft så nära sig så vi får väl tro att det går bra! 
 
Fick även tillbaka min senaste hemtenta idag och YES jag klarade den! Ruskigt skönt ska ni veta! Ännu ett moment man bara kan släppa, dessutom har det varit otroligt bra att lära sig att skriva så mycket som vi gjort. Jag gillar det!
 
Nu har jag dock bestämt mig för att ta lite paus till efter mina pass ikväll. Jag är lite virrig i skallen och det kanske beror på att jag sov riktigt gott och alldeles för länge idag... Jag sa ju att jag skulle upp tidigt. Det blev inte så, istället för att traska upp vid sju eller åtta så sov jag till tio. Men det var nog välbehövt och jag har skrivit mer än halva hemtentan på bara två timmar så det kanske var okej trots allt ;)! 
 
Nu ska jag laga något att äta sen hade jag tänkt ta hundarna på en långtur och sedan är det dags att bege sig till gymmet för att hålla core och Indoor. Sjukt härligt när passen är fullsatta hela veckan, helt tokigt men ack så härligt! Mindre förtjust är jag dock att jag måste lära mig att ha headset idag.. Det behövs efterso motionärerna längst bak inte hör mig, men det är så fruktansvärt artt höra sin egen skånska stämma så högt :P. Men jag vänjer mig, det blir säkert kanonbra. Kanske slipper jag vara totalt hes efter passen numera ;)!
 
Hoppas ni har en bra start på veckan!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0