Tidsfördriv en söndag

Sedan jag kom hem i eftermiddags har jag hunnit med att laga en utsökt thaigryta, jag har kollat på tre avsnitt av L word, fixat håret, duschat och beställt mitt första startkit med lås, öglepinnar etc till min kommande smyckestillverkning! Spännande! Så fort de dykt upp i brevlådan så är det dags att kolla runt efter pärlor och sedan ska det tillverkas smycken på hög nivå härhemma!
 
I övrigt är jag rätt så seg idag. Eventuellt så har jag väl lite matkoma kvar sedan tidigare men det är väl lika bra ändå, tror jag! 
 
Imorgon är det dags för ny kurs i skolan. Det ser ut som om vi inte har sådär överdrivet mycket tid att vara i skolan vilket passar mig alldeles förträffligt ;)! 
 
Aja, nu ska jag ut med hundarna och sedan ska jag sätta igång ett avsnitt till av L word! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0