Tisdag

Idag är en ny dag, en grå oc htrist dag om man tar sig en titt utanför fönstret. Dock har jag en känsla av att detta kommer bli en bra dag då det blir pannkaksfrukost hemma hos mig med några goa ansikten idag! 
 
Har hunnit plocka undan och dammsuga och duscha så nu ska jag bara göra några måsten innan det är dags att sätta igång med mina amerikanska pannkakor ;)! 
 
Känner mig lite avslagen idag. Trött och ändå inte trött på samma gång, väldigt konstig känsla. Får skylla allt på detta trista väder och hoppas att våren snart är här! 
 
Btw så fick jag ett tips av en kompis i england igår att försöka få tag i Little Britain USA, så ska se om jag kan få tag i den på nätet innan mina goa gäster kommer! Hörs lite senare!
 

Kommentarer
Postat av: Herbert

Hola, bella, como estas?
you are a beautifull flower that shines and make days like this, become, sunny days, with your beautifull smile :). Love pancakes, wish you a nice day, bella.

Herbert

Svar: Hi! I'm fine a bit tired but still fine! How are you my friend? Always thoose sweet words that make me so happy! Thank you so much and I wish you a lovely day!
Alice ♥

2013-01-29 @ 11:12:08
Postat av: Herbert

I'm fine thanks, also tired,i'm programing a new game! i like it, love computers, but im not a nerd , hahahaha, hugs ;)

2013-01-29 @ 12:37:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0