Underbara helg

Men ack så fort den går... 
 
Det här har varit ännu en bra och trevlig helg. Förutom att fredagens skoldag var extremt lång och seg så hade jag en supergo fredag här hemma med pojkvän och klasskamrater. Vi satt och spelade sällskapsspel och snackade skit. Känns som om det ko0mmer bli fler kvällar med spelande för det var verkligen kul, sen får man kanske bortse från att jag är lite av en vinnarskalle och det kan ju komma en och annan kommentar som jag egentligen inte menar... Förlåt :P!
 
Igår lördag så var det en hyfsat lugn förmiddag. Blev bjuden på god hemmalagad thaigryta av Joakim innan det var dags att bowla. Det var nog nästan ett år sedan sist och tja.. jag vann ju inte direkt, men jag kom inte sist heller! Däremot bör jag ha vunnit för att ha absolut bästa bowlingstil... Jag bowlar lite annorlunda jämfört med alla andra:P Svårt att förklaram tror det måste upplevas :P!
 
Efter bowlingen blev det några öl och mycket trevliga och givande samtal. Härliga människor som var med igår! Bra sällskap är allt som behövs! 
 
Idag har det varit en lugn söndag och ännu lugnare ska den faktiskt bli. Kollade några avsnitt Prison Break och har spelat lite, lite tv-spel.. Nu ska det strax 'ätas och sedan får jag uppdatera mina betalningsuppgifter för netflix sedan ska det kollas serier. HELA kvällen!
 
Hoppas ni också haft en go helg!
 

Kommentarer
Postat av: Herbert

Hola bella, how lovely weekend you had, love bowling too but i suck in it, i went to see some friends to do a project, and today was in malmö with a frend, i love your picture, you allways look stunig my friend, you are a 10! have a nice weekend

Svar: Hello my friend!
Sounds like you had a good weekend to!
And thank you so much :) always makes me smile!

Sweet dreams Herbert!
Alice ♥

2013-01-06 @ 18:54:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0