Natten då älvorna dansar på heden.

Länge sedan sist. Japp. Den här gången är orsaken att det hänt så mycket att jag helt enkelt inte hunnit med. Det viktigaste är iaf att jag satte tentan jag pluggade inför! Så nu har jag ett riktigt sommarlov. Ikväll befinner jag mig i Skåne för att lämna husdjuren inför midsommarfirande tor-lör. Heden var så fin idag när jag körde till mammas lägenhet. Det var dagg på marken och talessättet att älvorna dansar kändes passande. Den här dagen och några dagar dessförinnan har inte riktigt blivit som det varit tänkt. Saker och ting blir så himla fel ibland och det känns ibland som om det inte riktigt spelar någon roll hur man än försöker för alltid blir det fel eller mindre bra på något sätt. Ett alternativ är att det är så för stunden och att imorgon är en ny dag med nya tag och möjligheter. Trött på att saker blir fel och besvärliga. Så jag tänker skippa den biten och bara behålla det bra. Från och med imorgon! Sen har jag några riktiga guldkorn i livet och de gör att saker och ting känns lite lättare. Sov gott med er så hörs vi imorgon!


Kommentarer
Postat av: Danne

Finns ingen vackrare än du.

Svar: Vad snällt av dig, tack Danne!
Alice ♥

2013-06-20 @ 13:26:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0