bopidop..

Min kropp är rastlös och hjärnan vägrar låta bli att överarbeta alla tankar som dyker upp. Suck. Jag trodde humöret skulle bli bättre när jag fick köra ett pass igår, men jag är jättetrött och allt känns precis som övriga dagar. Kan det vara vårtrötthet? Kan det vara så att min vardag är överdrivet trist för tillfället? 
 
Ah, jag vet inte! Jag tycker mycket i livet rullar på bra nu så jag förstår inte vart dessa känslor kommer ifrån. Jag känner mig nästan lite ensam mellan varven. Usch vad bitter jag låter.. Får hoppas att humöret snart blir bättre. 
 
I övrigt har jag sådan sjuuuuuuuuklig Londonabstinens. Jag hade tankar på att åka dit nu över påsken, men dessvärre var flygbiljetterna inte sådär överdrivet låga just nu, så det får vänta. Igen. suck. Dags för min lottovinst nu kanske? Måste komma ihåg att byta kontonummer bara, de hade missat mågra siffror såg jag när jag la in det.. Kanske bara det som behövs innan storkovan är hemma ;) Får ta tag i det efter skolan idag! 
 
Jaha, nej inget annat kul att säga. Snart dags att åka på föreläsaning igen. Börjar bli lite trött på skolan just nu. Föreläsning efter föreläsning. 
 
Men förhoppningsvis vänder denna bitterhet till massor av positiva händelser! Snart är våren här och det är dags för en massa nya äventyr! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0