Skärtorsdag

Sådär då kan jag softa lite innan det är dags att bege sig ner mot Skåneland för lite påskfirande och födelsedagsfirande av pappa. Alla ärenden som behövde göras innan jag begav mig är nästintill klara så om en timme eller två så blir det bilen i två timmar. 
 
Igår var det överbokat på coren, vilket innebar 17 platser istället för de 12-14 vi normaltsätt har. Guuud vilket gott gäng jag hade som körde det kompletta, nya passet igår! Ruskigt bra jobbat! Därefter hade jag ett lika glatt och tufft gäng på indooren. Det är absolut motionärerna som gör det värt att vara instruktör. Hade de inte varit så goa och glada alltid så hade man nog inte orkat alla gånger, men tack vara denenergin de ger en så blir det så jävla roligt! Tack för ni finns! 
 
Nu ska jag packa det absolut sista och ta mig en god kopp kaffe! Så hörs vi från Skåneland! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0