Söndagsångesten som bortblåst

Jag tror på ödet och jag tror att det någonstans i universum bestämdes att jag skulle få lov att träffa underbara människor när jag flyttade till Halmstad. På bara loppet av 1½ år relativt exakt räknat så har jag berikats med underbara människor. Alla fantastiska personligheter från gymmet, kollegor som motionärer. Trevliga kollegor från krognätterna, en alldeles underbar pojkvän och goa gruppmedlemmar i klassen! 
 
Bella var här tidigare och hon fick verkligen mitt humör att gå från söndagsångest deluxe till ett bra och glatt humör! Fantastiska människa! Tack för du finns fina Bella <3!
 
Ska roa mig med att göra mindre vettiga saker en stund till och sedan kallar sängen. Jag är fan inte pigg idag.
 
Btw så plockade jag upp jeansen från blekningen idag och yes, det är verkligen skillnad! Ska visa resultatet imorgon! Over and out. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0