Söndag

Kom precis in från en underbar löptur i regndugget. Ska samla lite krafter och sedan köra igenom itt corepass. Haru nder morgonen suttit och kollat igenom fitnessmodeller och dylikt och det är NÄSTAN så m,an blir sugen på att bygga. Dock känns det som om det inte riktigt skulle vara jag och sen är det ju också så att allt är snyggast när det är lagom. 
 
Idag har jag ahft många tankar och funderingar. Jag tror faktiskt att jag kommit fram till relativt vettiga saker och utmaningen nu blir att hålla fast vid mina planer och idéer så gott det går. Det låter liksom jävligt vettigt i min skalle just nu. Ska skriva upp det på en lapp och ha i plånboken så jag inte glömmer bort dem! 
 
Hörs senare!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0