Söndag

Efter några dagar i skåne med ärenden i olika former och lite umgänge med familj och vänner är jag hemma igen. Jag kom faktiskt hem igår redan, hade mina fina tjejer Bella och Monika här och det blev pannkakor med massor av  prat om diverse saker. Allt utom skolan involverades ;). 
 
Jag ahrh unnit springa idag, tagit en lång dusch och skla strax börja vårstäda lite smått härhemma. Det finns gott om jackor som hänger i hallen.. Skor som ligger sedan vintern och ja, ni förstår själva hur här ser ut. Har en del måsten att ta tag i egentligen men det får nog vänta lite till ;). 
 
Nu blir det en mugg med kaffe innan det är dags att sätta igång! Hörs senare!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0