Fredag

 God morgon! 
 
Idag började dagen lite över sex när pojkvännen steg upp och begav sig till jobb. Hade lite saker att gå igenom till redovisningen som ska hållas idag så jag kände att det var lika bra att gå upp i tid. Nu har jag lite extra timmar på mig att öva och att få undan lite röra härhemma innan jag beger mig till skolan.
 
Idag är det som ni kanske förstår redovisning. Därefter ser jag fram emot en mysig kväll i stan med goda vänner, eller jag vet ju att jag har en goding där som jag känner väl iaf :P. Ikväll ser jag verkligen fram emot, det behöver jag absolut efter en vecka som denna! 
 
I dagarna har jag tänkt mycket på hur otroligt lyckligt lottad jag är på många sätt. En av tankarna som cirkulerat runt mest i skallen de senaste dagarna är hur fantastiska människor jag har i mitt liv. Det finns de människor som verkligen bryr sig och finns där för mig när jag behöver dem som mest. Det är en helt fantastisk känsla och jag är så glad att jag insett vilka de där guldkornen är! Livet är så jävla bra just nu och jag känner att det bara kommer bli bättre och bättre! Life's gooooooood som Jim Carrey säger i Bruce den allsmäktige. 
 
Önskar er alla en kanonfredag så hörs vi kanske ikväll eller imorgon. Bjuder på den där vanliga retarderade fredagsbilden ;)!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0