Onsdag

God kväll!
 
Hoppas ni haft en härlig dag såhär långt. Själv började dagen med en introduktion till delkurs fyra. Känns som om det kommer bli en hel del pluggande i en ny grupp. Ska träffa och diskutera med nya gruppen hur vi ska lägga upp arbetet på tisdag i nästa vecka, så det känns bra. 
 
Efter skolan stack jag in till stan för att fika med fina Inna, det var et ttag sedan vi fikade senast. Förvisso var jag och kollade på hennes konsert på nolltrefem i fredags men där hann man inte prata så mycket. Verkligen en duktig tjej, även om hon är väldigt självkritisk så tyckte jag hon var superduktig!
 
När jag kom hem var det dags att skriva klart recensionen, jag ändrade bara ett ord... Jag kan lova att det lilla ordet gjorde otroligt mycket. Trots det ska jag låta den vila till imorgon innan jag skickar in den, för en sista koll. När det var gjort satt jag och började förbereda mig så smått inför mih frukostklubben som ska äga rum imorgon 06.30. Mest så man har lite koll på vad man ska säga och hur schemat ser ut. Kommer kännas tungt att gå upp så tidigt men det är helt klart värt det för några spännande timmar!
 
I övrigt har jag städat lite, kört core och MRL för mig själv och tja.. Passat på att njuta lite av att få vara hemma. Jag älskar ju när man har plockat fram adventsljusstakarna för det blir så otroligt mysig belysning i lägenheten. Sen kan man kanske säga att jag är lite av en julfantast även om de flesta andra i min närhet inte gillar julen särskilt mycket. 
 
Nu ska jag packa väskan och ta en extra koll på vart det är jag ska möta upp vår karriärvägledare imorgon innan jag beger mig hem till pojkvännen. Önskar alla en trevlig kväll!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0