Weekend!

Äntligen helg! Den här veckan har det varit mycket pluggande och fixande, men nu är den äntligen över och jag kan njuta av helgen utan att få det minsta dåöiga samvetet. 
 
Jag kan inte direkt påstå mig vara pigg idag men inte heller sådär överdrivet trött. Håller just nu på med det sista av tvätten och sedan har jag rena kläder för ett tag framöver. Ikväll ska det kollas på skräckfilm med några vänner och imorgon är det maskerad som gäller, det känns som om detta kommer bli en riktigt bra helg! 
 
Nu ska jag återgå till att leta efter potentiella ksräckfilmer på viaplay tills ikväll ;).
 
Ännu ett seriöst fredagskort bjuder jag på :) 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har inte vart inne på din blogg på över ett år, har du fortfarande tåringarna kvar? / 19årig fotälskare,

Svar: Hej och välkommen tillbaka då ;)! Haha jadå men jag har inte använt den sedan förra sommaren :P
Alice ♥

2013-11-02 @ 11:38:32
Postat av: Anonym

Okej, kan du inte ladda upp en bild på dina fötter :) var länge sen man fick se dom, ta gärna på ringen :D

Svar: Missade du inlägget för några dagar sedan? :) Där finns bild :)
Alice ♥

2013-11-03 @ 19:09:52
Postat av: Anonym

Jo men kan du inte ta en ny med tåringen :D

Svar: Ringen är ju helt grön haha! Ingen vacker syn vill jag lova dig :P
Alice ♥

2013-11-05 @ 14:23:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0