Livet som positiv

Sådär då har jag hunnit träffa tjejerna, plugga och äta i två omgångar. Sitter nu och är lite sådär eftermiddagsseg och slöglor lite smått på Viaplay. Ikväll blir det MRL, och lite god middag hade jag tänkt mig. 
 
För några veckor sedan beslöt jag mig för att ändra hela mitt synsätt på livet, att sluta oroa mig för saker och att se allt som händer med nya ögon. Det är aldrig enkelt att vända ett tankesätt eller ett beteende man har i en handvändning, men jag ska med handen på hjärtat säga att jag faktiskt har lyckats väldigt bra med mig själv och att jag är otroligt stolt över att jag lyckats. Jag kanske ännu inte är klar med det hela och om jag ska vara ärlig så tror jag aldrig man blir klar med sådana förändringar i livet, men jag har kommit en bra bit på vägen efter bara några veckors försök. 
 
Jag mår mycket bättre, är mycket gladare och känner mig lyckligare. Även om en del dagar har känts mindre roliga så har jag lyckats hitta något positivt eller något att glädja mig över även de dagarna. Jag är så glad att jag kommit på allt detta nu för resten av livet kommer bli otroligt bra och positivt! Jag känner det i hela, hela kroppen! Love life!
 
Önskar er alla en underbar tisdag!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0