Lördag

God eftermiddag, nästan kväll kanske man ska säga :P! 
 
Idag har jag varit uppe ganska så tidigt, det var en lugn och skön fredag igår. Jag lärde mig texas hold'em och sedan blev det lite mys framför tv:n innan det var dags att sova. 
 
Idag har jag inte gjort sådär överdrivet mycket och om jag ska vara helt ärlig så har det varit riktigt skönt. Känner för en relativt lugn helg just nu, det känns som om det är en hel del roliga saker som kommer hända i November så en lugn och fin helg skadar inte direkt. 
 
Det vettigaste jag gjort idag var att gå ner till gymmet och köra igenom mitt gamla functional fitness pass, allt satt inte men jag vill lova att det känns i kroppen redan.. Så vi får se om det blir mer träning imorgon eller om det blir en vilodag. Jag får helt enkelt känna efter imorgon :P. 
 
Btw så ser mina nya vinterskor ut såhär:
 
 
Både snygga och varma ;). Det ni! 
 
Nej, nu harj ag inte mer kul att berätta för tillfället. Så vi hörs senare eller imorgon!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: db

Kan du inte posta fler bilder på dina fötter?

Svar: Jodå någon gång snart så :)
Alice ♥

2013-10-27 @ 10:11:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0