Och så kom blåsten

Den där stormen kom trots allt. Jag är alltid lite kritisk när man hör om diverse oväder eller värmeböljor som komma ska. Vädret ändras på bara några sekunder ibland och blir raka motsatsen till vad de lovat. Idag hade de helt rätt, idag blev det storm. Jag får väl erkänna att det är ganska så mysigt sålänge man slipper bege sig ut i blåsten, man vet ju aldrig om en eller annan takpanna dimper ner i skallen på en. Som tur är så var jag nere med hundarna sista rundan nu så jag släpper stressen för den här gången. 
 
Idag började min dag vid åtta. Eftersom jag slarvat med långpromenader för hundarna så har de tappat lite kondis så idag var det upp och klä på sig och sedan ut på en timmes promenad på galgberget. Hundarna undra nog om jag slagit i skallen eftersom vi aldrig tar långrundan det första vi gör på morgonen, men nu får det bli så ett tag framöver. 
 
Grupparbetet gick också bra även om vi alla kunde känna av att det var måndag igen. Det tar alltid en kvart extra(minst) innan man kommer tillbaka till den där fokusen man normaltsätt har så man blir klar och kan gå hem. Men vi blev nöjda och nu återstår det ännu mindre av arbetet, alldeles perfekt! 
 
Det jag sysselsatt mig med under eftermiddagen har varit att glo på film. Tre stycken har jag hunnit med sedan jag kom hem. Det blev inga pass eftersom gymmet stängde tidigare så något fick man göra ;). Äntligen fick jag sett the aviator, den har jag missat i 9 år så bättre sent än aldrig :P.
 
Ja och nu hoppas jag intresseklubben antecknat detta ;)!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0