Onsdag

Idag har tiden verkligen gått fort! Vaknade förvisso relativt sent hemma hos pojkvännen vid tiotiden... Men sen har tiden bara sprungit iväg sedan dess! Har hunnit med en hel del viktiga saker dock. Städandet var prio nr ett idag, har varit rörigt och skitiga golv så det blev gjort. Har bytt rent i sängen och kört igång en maskin disk samt handlat.  Ja och nu är jag precis hemkommen från en hundpromenad! 
 
Så visst har jag varit effektiv idag? Själv är jag iaf nöjd! Resterande del av kvällen blir till att glo på lite serier och äta spenat/fetaostpaj med mannen! Myspys!
 
Hoppas alla har en bra eftermiddag och att er dag varit minst lika bra som min! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0