Plugg

Goddag!
 
Ännu en dag som har sprungit iväg. Förvisso är inte klockan speciellt mycket men det känns som om jag varit uppe hela natten nästan. Var tvungen att gå upp vid halvåtta eftersom jag skulle vara hos tandläkaren 08.20. Därefter var det att gå ut med hundarna, fika med fina Bella och resterande del av eftermiddagen har jag tillbringat åt att skriva på vår första uppgift i den här delkursen. Jag var lite orolig för uppgiften, att jag inte skulle veta vad jag skulle skriva. Nu är jag istället orolig åt att jag ahr för mycket att skriva.. :P I-landsproblem deluxe. 
 
Jaha, nej nu ska jag sätta på lite rester av gårdagens linssoppa och till min stora lycka kunde jag se att Netflix fått in tredje säsongen av modern family så jag ska glo lite på det. Hörs senare eller imorgon!
 
 

Kommentarer
Postat av: Danne

Har dom,ääääntligen. Älskar Modern family bästa komediserien sen Seinfeld juu. Tack för tipset.

Hur går det med tån förresten:). Har inte fått se skymten av dina godingar på fem månader ju. Det är fan inte schysst ju. Knäpp ett å den andra då snääälla har abstinens haha.

Kramar Danne

Svar: De är helt fantastiska!
Haha nej den har faktiskt vuxit ut och blivit nästintill normal igen so mtur är. Bilden kommer när du minst anar det ;)!

Hoppas du har en fin kväll!
Alice ♥

2013-10-16 @ 17:53:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0