Söndag

Hejsan svejsan i regnvädret! 
 
Det känns som om klockan är mycket, mycket mer än vad den egentligen är. Det blev så mörkt när regnvädret drog in. Inatt sov jag som en stock och vaknade ordentligt utvilad. Till frukost blev det amerikanska pannkakor till mig och pojkvännen och därefter åkte vi till stranden för en mysig promenad innan regnet skulle braka loss. 
 
Efter promenaden blev det lite lunch och filmtittande samtidigt som jag bytt rent i sängen och fått undan lite rörighet härhemma. Nu känns det helt okej att fortsätta slappa och ha en mysig söndag. Ikväll ska vi till några vänner och hänga, det ser jag fram emot. Sen imorgon är det dags för skola igen. 
 
 
Hela den här veckan ahr bara rusat förbi och jag vet itne helt säkert vart den tagit vägen? Men det sägs ju att tiden går fort när man har roligt! Önskar er en trevlig söndag så hörs vi imorgon!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0