Tisdag

Hello!
 
Då vart det tisdag om någon skulle ha missat det ;). Inatt fick jag verkligen sova ut ordentligt, ibland har man lyx som kan sova ut mitt i veckan. Det har helt klart sina fördelar att vara student ibland. 
 
Idag har jag röjt härhemma, sommarjackor och skor är nerpackat, kläder är ordentligt inhängda och det har tvättats mattor och hundkorgar, dammsugits och tvättatsgolv och däremellan har jag hunnit äta ocg gå med hundarna på en långpromenad. 
 
Just nu sitter jag och laddar upp inför mitt Step up pass och Mage rumpa lår. Såg på bokningen att båda var fullbokade och det är alltid lika roligt att ha så många goa och glada motionärer på sina pass! Senare ikväll ska jag titta på små söta kattbebisar, och nej jag skai nteh a fler men titta kan man väl få?:) 
 
Önskar er en härlig tisdags kväll så hörs vi imorgon!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0