Torsdag

God middag!
Har ni sovit gott inatt? Som ni kanske förstod av mitt sena inlägg igår kväll sov jag inte alltför bra. Somnade sent, vaknade tidigt, somnade om och nu är jag lite småseg i skallen. Helt okej ändå. Ska strax sätta mig och plugga lite inför vår första uppgift i den här delkursen, känns lika bra att börja med den så tidigt som möjligt. Så blir det mindre stress när det närmar sig att lämna in den.
 
Trots att jag sov dåligt inatt har jag kommit fram till en del vettiga beslut. Tog tag i lite och förhoppningsvis känns allt bra igen, oavsett hur saker och ting blir i slutändan. Livet finns till för att man ska må bra, njuta av det och fylla det med saker och personer man älskar. Om man inte gör det så är det absolut läge att tänka om, gå tillbaka och göra om. 
 
Imorgon ska jag njuta av underbart sällskap i form av en otroligt go göteborgartös! Vi har inte setts på hur länge som helst och känner jag oss rätt vet jag att vi har MASSOR att prata om och garva åt ;)! Tror dessutom att den svarta nya klänningen får följa med om det blir en utgång ;). 
 
Önskar er en trevlig dag, så hörs vi kanske senare! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0