ZzzzzZzzzz

Idag är jag en trött tjej. La mig i god tid igår, eller ja hyfsat i alla fall och somnade troligtvis relativt snabbt. Jobbigt var det dock när klokcan ringde halvåtta, så det blev en snoozning på en halvtimme och sedan var det dags att gå upp. Keddy skulle nämligen till veterinären så det fanns ingen chans att sova längre idag.
 
Det gick relativt bra hos veterinären och Keddy var lycklig att det bara var han och jag som skulle iväg för en gångs skull. Annars är ju båda sötnosarna med. Efter veterinären gav jag mig hemåt och utfodrade alla djuren innan det var dags att bege sig till skolan. 
 
Skolan kändes onödig idag.Allt han tog upp kunde jag redan sedan litteraturen, men men nu har jag varit där och imorgon ska jag påbörja uppgift ett av tre. Kan bli skönt att slippa tenta den här gången. 
 
Jaha, nej nu ska jag slänga mig framför tv:n lite så hörs vi senare!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0