Jag fann en tyst sekund så jag låna en kyss

Ja, jag vet. Fortfarande insnöad på Floauo Paoua haha. 
 
Hundarna är rastade och ligger nu runt mig flåsande och trötta. Själv gjorde jag mig en hallon/jordgubbssmoothie. Får nästan lite brainfreeze av de kalla bären. Ska ladda upp lite energi inför kvällensp ass och hoppas att hjärnan vaknar till ordentligt. Har känt mig riktigt opepp idag. Tråkigt värre! 
 
Ska sluta gnälla nu. Eller jag kan inte direkt lova något men jag ska göra ett tappert försök i varje fall;).
 
 

Kommentarer
Postat av: Danne

Vilken underbar bild du är galet vacker alice brainfreeze or not:)

Svar: Tack så mycket Danne! :)
Alice ♥

2013-09-04 @ 20:53:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0