När man underskattar tentorna...

God eftermiddag! 
 
Har nu suttit sedan halvtolv och försökt få ihop svaret på första tenta frågan av de fyra vi ska besvara till nästa fredag. Förutom att jag troligtvis kastat bort tre timmar av att beskriva perspektiven vi ska tenta av så kan jag säga att jag verkligen underskattade den här tentan. Men, skam den som ger sig. Börjar få lite bättre kläm nu och har precis sparat ner allt som är skrivit för idag för att fortsätta imorgon innan jag åker ner till skåne. Ska bläddra igenom böckerna innan läggdags så att jag hittar bättre exempel. 
 
Dock har jag insett att jag kommer få plugga lite mer i helgen än vad som var tänkt från början. Men så kan det vara, skolan är viktigast och eftersom jag vet att jag valt helt rätt inriktning och linje så är det smällar man får ta. Får se fram emot lördagkväll när jag ska träffa en barndomsvän. Sen blir det nog att sitta en hel del hos föräldrarna med dator och böcker. 
 
Nej jag är inte bitter, jag lovar! Nu ska jag chilla och plocka undan sedan iväg och inhandla saker för tacokväll! Hoppas alla har en supereftermiddag så hörs vi senare eller imorgon!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0