Snaaark

Trots en powernap i soffan är jag ännu helt slut i kolan. Dock känns det okej att vara det ibland och med en förkylning i kroppen så känns det ännu mer okej. Jag mår bra annars, ska bara sova ut ordentligt imorgon! 
 
Om jag ska vara riktigt ärligt så har jag inte gjort många knop sedan jag skrev senast. Passade på att ta allt som skulle göras under förmiddagen. Ska packa lilla väskan och åka över till pojkvännen om drygt en timme, men det känns som om det blir ännu en lugn dag. 
 
Imorgon ska jag börja på hemtentan som släpptes tidigare idag, lika bra att börja så man blir klar i god tid. Den här ska vara väldigt lååång och intensiv så den kanske tar lite längre tid än jag tänkt mig. Hoppas inte såklart! 
 
Hoppas alla har en fantastisk onsdag så hörs vi imorgon! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0