Woopa!

Hello!
 
Har ni sovit gott inatt? Det har jag gjort iaf! Lite träningsvärk i låren efter gårdagens pass men det kommer inte stoppa mig från att hålla två till idag 18-19 :). 
 
Idag är tanken att det blir en tur till stan/eurostop med finaste Bella bus. Ikväll blir det som sagt pass och däremellan hade jag tänkt rasta hundarna och läsa min goa bok! Får nog bli lite plugg inför hemtentan som släpps på tisdag nästa vecka också såklart! 
 
Idag är det soligt ute även om det är lite småkyligt, alldeles underbart väder för att bege sig ut på äventyr! Man får ta tillvara på de där fina och underbara dagarna och minnas dem de dagar då allt kanske inte känns lika bra och glatt. Jag vet att det är lättare sagt än gjort ibland, men kan jag försöka ändra mitt levnadssätt så tror jag att ALLA människor kan göra det! Ha nu en härligo nsdag så hörs vi senare!
 
 

Kommentarer
Postat av: Marika

Vi ses ikväll bästa Alice :)

Svar: Det gör vi Marika!!
Alice ♥

2013-09-18 @ 12:14:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0