Och så var det helg med solsken

Hello!
 
Hoppas att ni haft en go påsk och några härliga veckor sedan sist! Själv hade jag en härlig påsk med mysig middag och underbart väder! Däremellan har det varit mycket skola och lite jobb på det också! 
 
Äntligen är det helg igen och solen skiner. Nu får vi hoppas på att den är här för att stanna!
 
Just nu är jag hundvakt åt lilla Buffy medan jag tvättar och gör allt annat som jag inte hunnit i veckan. Om en liten stunds å tänkte jag sätta mig i solen och gotta mig medan solen tittar fram. Ikväll hoppas jag på lite trevligheter, mest sugen är jag nog på att hänga i en park och chilla. Det hade varit najs! Men vi får se vad det blir :).
 
Önskar er en härlig lördag!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0