Stress

Idag har varit en bra dag fram tills det blev kväll och jag hittade en sak att oroa mig för. Det har varit väldigt lugnt och skönt på den fronten annars. Jag har tagit saker som det kommer och varit väl medveten om att man inte kan göra något åt saker som redan är gjorda. Ja eller att man tar tag i saken när det är dags. Men just idag funkar inte mitt huvud på det vettiga planet och därför ligger jag just nu klarvaken. Dumheter, jag vet. Men så är det idag, ska  försöka somna bredvid min spinnande stressboll Pink nu. Ja min katt. Hon brukar känna av när jag är stressad och gosa ner mig ordentligt då. Idag hämtade jag henne själv men just nu så har Hon satt sig på min mage. Sov gott vänner och fina läsare.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0