När dåligt humör går till underbart humör

Satt för några timmar sedan och var smått irriterad över lite saker. Dessutom har jag varit lite jobbigt trött nu i några dagar och det sitter ännu i så jag försökte slumra till lite i soffan. Det gick sådär... Men sen kom jag att tänka på alla positiva saker som hänt idag och vilka fina människor det finns i mitt liv. På bara några få minuter så vände det där trötta och irriterade humöret till ett kanonhumör, även om jag ännu är trött :p.

Bara idag har jag pratat med underbara och fina människor som verkligen bryr sig om mig och som uppskattar mig. I helgen har jag umgåtts med vänner jag haft i mitt liv i många år och även många "nya" vänner och grannar är alldeles underbara. Så varför ska jag sitta här och sura när jag har så otroligt mycket att vara glad för! 

Med det sagt ska jag nu gå och lägga mig med ett leende på läpparna! Mitt liv är jävligt bra och jag är så tacksam för alla underbara människor som förgyller min tillvaro varje dag <3! 

Natti!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0