Tisdag

Efter en god natts sömn sitter jag nu och väntar på tjejerna så vi kan påbörja vår b-projekt :). Ska ringa ett viktigt samtal och därefter kan vi förhoppningsvis göra vår första inlämning som ska in på måndag.Tror att det här kan bli riktigt bra faktiskt om allt klaffar såsom det ska! 
 
Sov som sagt gott inatt, men trots det minns jag att jag drömde otroligt märkliga saker.. Ni vet när man tänker att: "DET HÄR MÅSTE JAG KOMMA IHÅG NÄR JAG VAKNAR" sen glömmer man det i alla fall. Dock minns man att man drömde något men inte vad :P. Härom natten drömde jag att jag satt back på Clay's hoj i sons of anarchy och pratade om att Charlie Hunnam trodde att han var något för att han spelade Jax. Det kan ju iofs vara ett tecken på att jag tittar på tok för mycket på Sons of anarchy :P. Konstigt att blanda rollfigurer med de verkliga skådespelarna men ja.. I drömmarnas värld är allt möjligt. 
 
Så fort vi är klara med skolarbetet så ska jag ta mig en löprunda. Jag kände att det var på tok för mycket tryck på gymmet igår och eftersom jag bara ska köra kondition den här veckan så känns det som om jag kan springa ute nu när det ligger vår i luften. Sen ikväll ska jag och Monika kolla film på pojkvännens projektor, något jag ser fram emot eftersom det inte blir någon spelkväll som var planerat från början. 
 
Hoppas ni har en bra start på dagen så hörs vi nog lite senare!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0