I love good news

Hello!
 
Idag är det en riktigt bra söndag, fick ett kanonbesked per mail för lite mer än en timme sedan. Vad det gäller berättar jag inte förrän allt är 100% säkert, men det verkar lovande ;)! 
 
Idag har jag tillbringat en del tid hemma, men jag har också hunnit rasta hundarna i snön. De blir som valpar varje gång snön faller. Normaltsätt är det Kola som är den barnsliga av dem, men i år har nog Keddy varit den som uppskattat snön mest.
 
Förutom tvättstyället som står mellan datorn och tv:n så har jag lyckats få till en rejäl mysstämning härhemma. Älskar söndagar, i alla fall vissa en söndag som denna. Hoppas att alla haft en lika mysig söndag som jag. Det som återstår just nu ör lite hemalagad thaigryta med min fina pojkvän och sedan blir det spel och film misstänker jag. Hörs imorgon!
 
//A
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0