Monday bloody monday

Även om jag inte är någon U2-fantast så vet även jag att det självklart ska vara sunday bloody sunday även om jag tror de flesta av er hör något helt annat i refrängen.
 
Jag är inte sådär överdrivet förtjust i tidiga måndagar och när jag vaknade imorse hade jag gärna sovit två timmar till. Men då det är kursstart så fanns inte det med på kartan utan det var bara att pallra sig upp och göra sina måsten innan det bar av till skolan.
 
Fördelen med att ha skola så tidigt är ju helt klart att man sedan har hela dagen på sig att göra alla vardagsmåsten (just idag tvättar jag). Sen om jag haft mina böcker så hade jag givetvis pluggat inför reflektionen som ska in på måndag, men eftersom jag var seg och förvirrad över kurslitteraturen så beställde jag dem för typ tio minuter sedan.. Nu är det bara att hoppas på att böckerna hinner hem i tid :). 
 
Idag fick vi också reda på att vi får ändra planer när det gäller vårt b-projekt som vi ska ha nu i vår. Lite tråkigt eftersom vi ställt in oss på ett trevligt samarbete sedan innan jul, men förhoppningsvis kan vi ha ett samarbete till hösten istället. Nu gäller det för min grupp att tänka om litegrann, men vi har ju redan lite andra tankar, så vi håller tummarna för att det går vägen nästa gång. 
 
Btw så ska jag ikväll gå på mitt första thaiboxningspass. I många år har jag haft tanken att börja med någon form av kampsport, speciellt thaiboxning faktiskt. Orsaken till att jag inte gjort det är av fåfänga skäl faktiskt.. Som tjej kan man gå ganska rejäla smalben, inget jag personligen finner sådär lverdrivet attraktivt, men alla är ju olika. Trots det ska det ändå bli sjukt kul att testa, tur Monika kom med den här briljanta idén! 
 
Nu ska jag ta lite kaffe och sedan ska hundarna ut och rastas!
 
Hörs sen!
 
 

Kommentarer
Postat av: Danne

jävlar jävlar jävlar!!!...vad sexig du ee:)

Svar: Tack så mycket Danne :)
Alice ♥

2014-01-21 @ 17:41:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0