:/

Semestern har bjudit på underbart väder sedan den börjades fredags. Vi har hunnit med stranden, ett besök på kullen och umgåtts med människor vi tycker om. 

Men just nu har jag lite svårt att somna. Jag är irriterad och arg på att det finns så jobbiga människor på vår planet. Människor man inte ens borde ödsla sin energi på och trots att jag vet det så är det precis det som jag gör just nu! Jag skrev precis en hel novell om vad det här gällde, men jag tog bort det igen. Det var nog lika bra.. Lite vettigare har jag nog blivit med åldern i varje fall. Det blev i alla fall ett tråkigt avslut på en väldigt trevlig dag. 

Under dagen har jag och sambon hälsat på mamma. Därefter var det en mysig middag med sambons familj! Så långt var i alla fall dagen underbar. Så i nästa insomningaförsök ska jag göra mitt bästa i att fokusera tankarna på det bra som hänt under dagen. Hoppas ni sover gott!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0