Måndag

Idag har jag hunnit med mycket. Äta lunch med sambon och hans familj, hämta lampor vi köpt på loppis, handla, packa ner i bilen, köra ner till Skåne, handla, laga mat, springa och laga blåbärspaj. En heldag med andra ord. Temperaturen i Skåne är lika varm som i Halmstad men med högre luftfuktighet. En härlig kontrast ikväll är att jag inte håller på att dö av värmeslag i pappas hus. Här är alltid lite svalare, på vintern är det för kallt men i detta vädret så är det helt perfekt! Åh, jag vill också ha hus! Men en sak i taget.. I alla fall tills min lottovinst kommer, då blir det ALLT på samma gång ;)! Sweet dreams!






Kommentarer
Postat av: Danne

Obeskrivligt sexig du är puss!! /Danne

2014-08-01 @ 15:33:47
Postat av: Danne

Var e du saknar diig juu :)

Svar: Jag kommer snart tillbaka :)
Alice ♥

2014-08-19 @ 19:40:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0