Skallebank

I tre dagar har jag haft en tryckande huvudvärk.. Mycket i huvudet och många tankar som behöver rensas ut och analyseras. Sen vet jag inte om huvudvärken i sig kommer utav det, det kan ju vara så enkelt som att det är lite väderförändringar i luften. Oavsett vilket så är det jobbigt och ännu värre kombo. 
 
Har varit i skolan några timmar och försökt få rätt på arbetet. Det går framåt men lite ändringar har vi allt kvar. Och om två timmar ska jag befinna mig på jobb tills vi stänger. Nu är det långa dagar fram tills skolan är slut för det här året. 
 
Dessutom skriver jag inte särskilt sammanhängande idag.. Ursäkta! Jag gör ett nytt försök om några dagar :)
 
Önskar er en trevlig eftermiddag!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0