Plugg, plugg och åter plugg

Hello!
 
Även om jag tycker det är jätteroligt att skriva i bloggen så känns det en aning gnatigt och tjatigt när det enda jag skriver om är att jag har pluggat.. Men just nu är det min vardag och roligare än såhär blir det tyvärr inte. Jag hoppas förvisso att jag kan ha lite helg den kommande helgen, men man vet ju aldrig riktigt säkert för det händer ständigt någonting som måste fixas till och vips så har man suttit med uppsatsen i fyra timmar. 
 
Det roligaste jag kunde komma på igår efter allt pluggandet (var klar vid nio på kvällen) var att hämta upp adventsljusstakarna från förrådet. Insåg att två inte fungerade överhuvudtaget men det gjorde inget för jag hade dubbel uppsättning. I övrigt är det ett stort rörigt kaos härhemma vilket får mig att känna mig lite stressad och liiiite ur balans. Men det blir ordning även här till helgen om jag har tur och kanske, kanske blir det lite städning efter att jag fikat med Monika! Hoppas hon överlever kaoset! 
 
Hörs imorgon!
 
 

Kommentarer
Postat av: Danne

Gåår ju alltid piffa upp ett inlägg med världens sexigaste fötter haha:):)

2014-11-30 @ 22:34:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0