Tv-stjärna

Nej inte riktigt, men om ni håller utkik på Hallandsposten så kommer ni se mig medverka i en videoenkät ;). Jag har ingen aning om när det ska läggas upp men inom en vecka misstänker jag! 
 
Idag är det en mörk dag och när klockan ringde 07.00 får jag väl erkänna att jag inte var speciellt sugen på att gå upp. Dessvärre hjälpte inte det eftersom vi idag hade handledning för c-uppsatsen, och det närmar sig slutet med stora steg även om vi inte hållt på så länge med den. Så det var ett givande möte även om Hallandsposten kom emellan :). 
 
När mötet med handledaren var slut så begav jag mig hem till skolböckerna. Så hela dagen har bestått av läsande och antecknande. Imorgon ska det viktigaste in på datorn för att utveckla uppsatsen ytterligare. Nu däremot är det dags att lyssna lite och förbereda inför torsdagens fokusgrupp. Ska bli otroligt spännande och roligt!
 
Önskar er en trevlig kväll!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0