Måndag

Då var det måndag vilket innebär ny måndagsångest. Förra delkursen är äntligen över och i fredags lämnade jag och Bella in vår tenta, så nu får vi hoppas på det bästa. Men idag började helveteskurs nummer två.. Under introduktionsmötet fick jag så mycket panik och ångest att jag inte visste var jag skulle ta vägen.. Men nu, ett antal timmar senare så känns det ändå okej. Jag får göra mitt bästa trots att vi kör två delkurser lite parallellt. Förhoppningsvis har jag praktik till våren och då är detta sista stora ansträningen i skolan, man får bara hoppas att det går smärtfritt ;).
 
Om man bortser från alla skolgrejer just nu så mår jag väldigt bra. Jag och sambon har nu i helgen fått till en ordentligt ombonad känsla i hallen och köket, nu är det bara en matta av något slag som saknas och några snygga underlägg. Sen får jag väl börja så smått med vardagsrummet även om vi gjort en del förändringar där också. Men jag älskar verkligen den dära mjuka och mysiga känslan så vi får jobba lite till på det! 
 
Nu ser jag nästan i kors så jag tror att det är dags för mig att ta hundarna på sisa kissrundan för idag och sedan ska jag bara föna håret och bums i säng! Dröm sött! 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0