Måndag

God eftermiddag!
 
Då var det måndag igen och jag är lika trött som ett ålderdomshem igen. Antar att det hör till när det är måndag.. Hoppas att er måndag är en aning piggare! 
 
Som vanlig var det skola imorse. Idag handlade det om att leta vetenskapliga artiklar till vår c-uppsats, inte den enklaste uppgiften direkt. De artiklar vi hittade som verkade otroligt intressanta och var passande till vår uppsats fanns såklart inte i databasen.. Men i nuläget är det helt okej eftersom vi "bara" behöver tre stycken inför hemtentan som släpps på onsdag. Däremot så spelar det lite större roll efter den eftersom vi ska ha 20 vetenskapliga artiklar att använda i vår analys till c-uppsatsen. För att undvika mer stress så får vi helt enkelt ta det när det kommer. Dock ska jag läsa igenom alla de vi hittade idag.. Mycket att läsa med andra ord. 
 
Om en liten stund ska jag bege mig på promenad med de små vovvarna. De sitter just nu och tittar på mig och vet att snart är det dags för dagens långrunda. Kan vara skönt såhär på eftermiddagen att få lite luft och rensa huvudet. Fick en del att tänka på igår så det kan verkligen behövs mellan allt privat och skoltänk. 
 
Önskar er en fortsatt trevlig måndag så hörs vi imorgon igen!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0